2020. január 20., hétfő

LINZER SCHAR MIX B LISZTBŐL



A régi összetételű Schär mix B liszt nagy kedvencem volt. Ha linzert sütöttem, mindig abból csináltam. Most ugyanazt a receptet kipróbáltam az új lisztből is és tökéletes lett.
Ugyanolyan könnyű volt dolgozni vele, jól nyújtható és rugalmas tésztát kaptam belőle.
A végeredmény is szuper lett! 




30 darab kész linzer lett belőle
30 dkg Schär mix B liszt
15 g Süssina por vagy 8 dkg porcukor ízlés szerint
2 tk vaníliás cukor
15 dkg Rama margarin
1 M-es tojás
csipet só
1 ek tejföl ( a tészta állagától függően!)
Töltelék:
házi sárgabarack lekvár
mogyorókrém
kókuszkrém

A lisztet, az édesítőt, a sót és a vaníliás cukrot elkevertem egy tálban. Elmorzsoltam benne a margarint, hozzáadtam a tojást és a tejfölt. Majd összegyúrtam, ha nagyon ragad, akkor 30 percre tegyük a hűtőbe. Nekem nem kellett betenni.
Rizslisztes szilikonlapon 3-4 mm vastagra kinyújtottam és kiszaggattam. Sütőpapíros tepsiben 170 fokon kb. 15 perc alatt megsütöttem. Világos maradjon!
Miután kihűltek a linzerek, házi sárgabarack lekvárral, mogyorókrémmel és kókuszkrémmel töltöttem meg őket.







6 megjegyzés:

  1. Szuper lett, köszönöm a receptet! Nagyon könnyű a tésztával dolgozni!😍

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy rátaláltam a receptre! Köszi, hogy megosztottad! Nem vagyok a sütés bajnoka, sajnos nem szoktak jol sikerulni a gm sutijeim de mindig probalkozok.. most lett kesz az elso adag linzerem es nagyon finom, nagyon örülök nekik!!💚

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a visszajelzést. Nagyon örülök, hogy jól sikerült és ízlik! 🙂

      Törlés
  3. Köszönöm szépen a jobbnál jobb recepteket!Kifogom próbálni!

    VálaszTörlés