2017. február 28., kedd

MEDVESAJTOS RÚD



A recept Kelemen Krisztinától van,a Gluténmentes konyha és lisztérzékeny hétköznapok facebookos csoportból. Köszönöm neki,nagyon finom lett!




175 g Glutenix falusi kenyér lisztkeverék (ennyi volt még a zacskóban,ezt egészítettem ki a mix b liszttel)
75 g Schar mix b liszt
125 g Rama margarin
3 téliszalámis Medve sajt
1 tk sütőpor (csapott)
1 tojás
1 ek tejföl
2 mk só

Tetejére:
1 tojás
szezámmag
köménymag

A liszteket elkevertem a sóval és a sütőporral. Elmorzsoltam benne a margarint és a sajtot. Majd hozzáadtam a tejfölt és a tojást,és összegyúrtam. Eléggé ragadt a tészta,de így a jó. 20 percre folpackba csomagolva betettem a hűtőbe. Ezalatt szépen megkeményedett és nyújtáskor már nem ragadt.
Rizslisztes lapon átgyúrtam,majd kinyújtottam,téglalapra vágtam. A leeső részeket összegyúrtam és megismételtem az előzőeket. Lekentem tojással és megszórtam szezámmaggal és köménymaggal.






180 fokos sütőben megsütöttem.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése