2018. január 29., hétfő

SAJTOS PARTIFALATOK ABY HÁZI KENYÉR LISZTKEVERÉKBŐL


A szokásos sós rúd receptemből csináltam ezeket a partifalatokat. Nagyon jó ez a recept, többféle liszttel ugyanúgy működik. A lisztet lecseréltem Aby kenyérlisztre és más formákat szaggattam belőle. Mást nem változtattam rajta.
Nagyon finom lett ezzel a liszttel is!




50 dkg Aby házi kenyér lisztkeverék
1 csapott ek só
25 dkg Rama margarin
25 dkg reszelt trappista sajt
2 tojás
3 ek tejföl (ha nem áll össze a tészta,még egy kis tejfölt tehetünk bele)

Tetejére:
1 tojás
reszelt sajt
köménymag
szezámmag

A lisztet elkevertem a sóval, majd elmorzsoltam a margarinnal. Azután hozzáadtam a reszelt sajtot,a tojásokat, a tejfölt és alaposan összegyúrtam.
Nem ragacsos,rugalmas,jól nyújtható tésztát kaptam.
Rizslisztes deszkán átgyúrtam,majd kb.1 centi vastagra kinyújtottam. Különböző formákkal kiszaggattam. Sütőpapíros tepsiben lekentem tojással őket és megszórtam sajttal,köménymaggal és szezámmaggal.
180 fokos sütőben megsütöttem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése