2018. január 5., péntek

VIRSLIVEL TÖLTÖTT LÁNGOS ABY PIZZALISZTBŐL



Ma ebédre készítettem ezt a töltött lángost Aby Pizza Italiano lisztkeverékből. Ismét jól vizsgázott a liszt,a pizza után,amit régebben sütöttem már belőle. Finom,jóízű és puha lett a tészta!




A recept a szokásos lángos receptem:
20 dkg Aby Pizza Italiano lisztkeverék
1 tojás
3 ek joghurt
1 mk só
1 mk cukor
kb. 50 ml langyos víz (nokedli sűrűségű legyen!)
2 dkg friss Budafoki élesztő

+4 darab Füstli virsli,ketchup

A lisztben elkevertem a sót és a cukrot,belemorzsoltam az élesztőt. Majd hozzáadtam a tojást,a joghurtot és annyi vizet,hogy nokedli sűrűségű legyen a tészta. Ez kb. 50 ml volt. Dagasztógéppel összekevertem és letakarva kb. 1 órát hagytam kelni.




Miután megkelt olajos kézzel egy adagot ellapogattam és beletettem egy virslit és kevés ketchupot.
Majd belecsomagoltam a tésztába. Eléggé ragacsos,ezért egy olajozott tányéron csináltam.
Ezután forró olajban kisütöttem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése