2015. április 15., szerda

SAJTOS-SONKÁS PÁRNÁCSKÁK



Ismét iskolai tízóraikat sütöttem,a fiamnak.A recept egy facebookos csoporttársamtól van,Angelikától.Nagyon-nagyon finom lett.Nálam így alakult:

125 g Nutri free mix per pane
75 g Nutri free mix per dolci
1 ek tápióka keményítő
1 ek TAC barna magvas lisztkeverék
75 ml langyos tej
40 ml langyos víz
1 mk cukor
12,5 g élesztő
1 tojás
1 ek tejföl
2 mk só
1 ek olaj
25 g olvasztott vaj
Töltelék:20 %-os tejföl kb.fél kis pohár
              4 szelet vékony sonka
               kb.1 marék reszelt sajt
               1 mk só



Az élesztőt felfuttattam a tej-víz keverékben,1 mk cukorral.A száraz hozzávalókat összekevertem,majd hozzáöntöttem az élesztős keveréket és a többi hozzávalót.Kézzel összedagasztottam (nagyon ragad a tészta,de nem tettem bele több lisztet),letakarva 1 órát hagytam kelni.Kettéosztottam a tésztát és vékony téglalapra kinyújtottam mindkettőt.Az egyik lapra egyenlő távolságokra 1 tk tölteléket halmoztam.Majd befedtem a másik lappal,felkockáztam és a széleket kicsit lenyomtam derelyevágóval.Tojással lekentem a tetejét és 180 fokon megsütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése