2015. július 26., vasárnap

KENYÉRLÁNGOS/ LANGALLÓ



Mai ebédünk, egy számunkra új étel volt:kenyérlángos.Eddig még sosem csináltuk ezt,de nagyon megtetszett Kiss Dóri receptje.Az eredetit a Gluténmentes élet blogon találjátok.
Nagyon finom lett,de sajnos a fiamnak nem lett a kedvence.Pedig a család többi tagjának bejött.
Én mindenesetre ajánlom mindenkinek!



1 dl langyos víz
1 mk cukor
12 g friss élesztő
125 g Schar mix b liszt
kevés só
1 ek burgonyapehely
1 ek olaj
Tetejére: 2/3 pohár tejföl
              só
              reszelt sajt
              1 gerezd fokhagyma
              őrölt bors
+baconszalonna és karikára vágott lilahagyma

Az élesztőt felfuttattam a langyos cukros vízben,majd a tészta hozzávalóit összedagasztottam.Meleg helyen,letakarva kb. fél órát hagytam kelni.Kiolajoztam egy kisméretű tepsit és belenyomkodtam a tésztát.Megkentem a tejfölös keverékkel,rátettem a bacont és a lilahagymát.180 fokos sütőben kb. fél óra alatt megsütöttem.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése