2015. szeptember 22., kedd

FAHÉJAS OMLÓS KEKSZ



Glutén-,tej-,cukor- és tojásmentes
Nagyon egyszerű és nagyon finom keksz!

12 dkg Schar mix b liszt
8 dkg Liga margarin
6 g Süssina (ha valaki cukorral készítené,akkor 40 g porcukor)
1 mk Fiber Husk (elhagyható)
1 csipet só



Ez a keksz alapreceptje.Lehet ízlés szerint variálni:
-fahéjas:1 mk fahéj
-narancsos:1 tk reszelt narancshéj
-citromos:1 tk reszelt citromhéj
-kókuszos:20 g kókuszreszelék
-vaníliás:1 mk vaníliás fruktóz vagy cukor
-kakaós:1 ek kakaópor (7g Süssina)



Most értelemszerűen 1 mk fahéjat tettem még bele.A száraz hozzávalókat egy tálban elkevertem majd hozzáadtam a margarint és összegyúrtam.Nagyon jól formázható,puha,gyurmaállagú a tésztája.
Kb. fél centisre kinyújtottam rizslisztes deszkán a tésztát és kiszaggattam.Majd tepsibe tettem és 170 fokon világosra megsütöttem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése