2016. június 6., hétfő

HAJDINÁS BAGETT


Franco felkérésére készítettem el ezt a hajdinalisztes bagettet,Nutri free mix per pane és mix per dolci lisztekből. Finom lett!
Az eredeti receptet ITT találjátok,én leegyszerűsítettem és friss élesztőt használtam hozzá.




Fél adagot készítettem:
100 g Naturbit hajdinaliszt
50 g Nutri free mix per dolci
100 g Nutri free mix per pane
175 ml kézmeleg víz
1 mk cukor
15 g friss Budafoki élesztő
1 ek napraforgó olaj
3 mk só




A vízben a cukorral felfuttattam az élesztőt. A dagasztógép táljába kimértem a liszteket és elkevertem benne a sót. Hozzáöntöttem az élesztős vizet és bekapcsoltam a gépet. Amikor összeállt a tészta,hozzáadtam az olajat és pár percig dagasztottam. Nagyon jó állagú lett! Azt hittem,hogy kevés lesz a víz mennyisége,de nem lett száraz a tészta. Három részre osztottam és lisztezett szilikonlapon henger alakúra formáztam. Bagettsütő lemezre tettem a kifliket és lekentem olajjal,majd pengével bevagdostam. 50 fokos sütőben 1 órát kelesztettem,majd feltekertem a hőfokot 180 fokra. Ismét lekentem olajjal a bagetteket és megsütöttem.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése