2016. augusztus 13., szombat

SAJTOS RÚD



Elég régen írtam már bejegyzést,mert csak a megszokott dolgokat sütögettem. Zsömlét,kenyeret,
kakaós csigát,pizzát és ezeket már feltettem ide.
Ezt a sajtos rudat is többször sütöttem már,de eddig még nem került fel a blogomra. Nagyon finom,
érdemes kipróbálni! Egy búzás receptemet alakítottam át gluténmentesre.



25 dkg Schar mix b liszt
15 dkg margarin
1 egész tojás és 1 sárgája
1 ek tejföl (ha nem áll össze egy kicsivel több)
1,5 tk só
12 g friss élesztő (Budafoki)
10 dkg reszelt sajt a hajtogatáshoz
+ reszelt sajt a tetejére
+ a kenéshez 1 tojássárgája,1 tk tejföllel elkeverve





A lisztet elkevertem a sóval,majd belemorzsoltam a puha margarint és az élesztőt. Összegyúrtam a tojásokkal és a tejföllel. Rizslisztes lapon kinyújtottam és megszórtam reszelt sajttal. Harmadolva hajtogattam és 10 percet letakarva pihentettem. Ezt megismételtem még egyszer. Majd a pihentetés
után kb. 1 centisre kinyújtottam. Megkentem a tejfölös tojással és megszórtam reszelt sajttal. Pizzavágóval kiszaggattam és sütőpapíros tepsibe tettem a rudakat. 180 fokon megsütöttem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése