2016. május 15., vasárnap

FRANCIAKRÉMES



Nagyon finom,sütés nélküli édesség! Az egész család kedvence és viszonylag hamar elkészül.

1 Schar vajas keksz
1 cs GM vaníliás puding
1 tk vaníliás fruktóz vagy cukor
8 dkg margarin
1/2 l tej
folyékony édesítőszer vagy porcukor
250 ml Hulala habtejszín
étcsoki a tetejére





A pudingport kevés tejjel elkevertem,a többi tejet felforraltam az édesítővel. Miután felforrt lehúztam a tűzről és elkevertem benne a pudingot,majd még 1-2 percig forraltam. Még forrón beletettem a kockákra vágott margarint és teljesen elkevertem benne. Hagytam teljesen kihűlni.
Én 3 sor kekszet használok,de lehet csak kettőt is rakni,csak az aljára és a tetejére. Ettől függően válasszunk tálat vagy jénait. Én egy műanyag dobozba tettem,ha dupla mennyiséget csinálok jénait használok.
Tehát az aljára egy sor keksz kerül,szorosan egymás mellé. Rátettem a kihűlt pudingot,majd ismét kekszet,erre jött a tejszínhab,végül keksz és olvasztott étcsoki. Egy éjszakára hűtőbe kell tenni,hogy megpuhuljon a keksz!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése