2016. május 15., vasárnap

PIZZÁS-SONKÁS-SAJTOS KIFLI



Ennél a kiflinél is a túrós kiflim tésztáját vettem alapul,persze sós változatban. A Glutenix foszlós kalács lisztet lecseréltem Bezgluten kenyérlisztre,kihagytam a cukrot és tettem bele 3 mk sót.




12,5 g friss élesztő
1 mk cukor
170 ml langyos tej
190 g Nutri free mix per pane
10 g tápiókakeményítő
50 g Bezgluten kenyérliszt (lehet csak Nutri free lisztből is csinálni)
1 mk Fiber Husk
3 mk só
50 g vaj vagy margarin (nálam most vaj)

+a tetejére 1 tojás,sajt

Töltelék: 
sonka
1 tk pizzakrém
1,5 ek tejföl



Az élesztőt felfuttattam a langyos tejben 1 mk cukorral. A száraz hozzávalókat elkevertem a dagasztógép táljában. Majd hozzáadtam az élesztős tejet és elkezdtem géppel dagasztani. Amikor már összeállt,hozzáadtam az olvasztott vajat és alaposan kidolgoztam a tésztát. Letakarva,meleg helyen kb.1 órát hagytam kelni.
Ezután téglalap alakúra nyújtottam,megkentem a pizzakrémes tejföllel. Majd pizzavágóval háromszögekre felvágtam. A széles végére sonkát tettem és feltekertem. Sütőpapíros tepsiben lekentem tojással a kifliket és megszórtam reszelt sajttal.
180 fokos sütőben megsütöttem.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése