2018. május 14., hétfő

PIZZA BARBARA LISZTBŐL


Tegnap pizzát ebédeltünk. Most Barbara kenyérhez és kelt tésztákhoz való lisztből készítettem és nagyon finom lett. Csípős szalámi, lilahagyma, kukorica és sajt került szószra. Ez nálunk a kedvenc pizzafeltét. De szoktunk csinálni sonkásat és bolognai szószosat is.


3 pizzához elég
40 dkg Barbara lisztkeverék kenyérhez és kelt tésztákhoz liszt
20 g friss élesztő
2 tk só
1 tk cukor
3 ek olaj
kb.3 dl langyos víz (a tészta állagától függően adagoljuk, ne egyszerre öntsük bele!)

Feltétek:
csípős szalámi
kukorica
sajt
pizzakrém
ketchup
lilahagyma

Elkevertem a száraz hozzávalókat, majd belemorzsoltam az élesztőt. Hozzáadtam a vizet és végül az olajat is. Kézzel összedolgoztam, de lehet géppel is, majd hagytam duplájára kelni,meleg helyen, kb 1 órát.
Miután megkelt, rizslisztes deszkán kissé átgyúrtam. 3 részre osztottam és egyesével kör alakúra kinyújtottam a gombócokat. A szélüket felsodortam, hogy legyen a pizzának pereme. Majd átemeltem egy sütőpapíros tepsibe. Lekentem pizzakrémes ketchuppal. Szalámit, vékonyra szeletelt lilahagymát és kukoricát tettem rá. Majd megszórtam reszelt sajttal. 



Végül 180 fokos sütőben megsütöttem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése