2018. október 10., szerda

SAJTOS MINI HOT DOG



dupla sajtos kifli tésztáját használtam ezekhez a mini hot dogokhoz. Nagyon finom lett így is.
Lehet kisebbre is csinálni és vékonyabbra nyújtani a tésztát. Nekem így kb 10 centisek lettek, ami nem is olyan mini, de nem baj.



12 darab lett belőle:
35 dkg Nutri free mix per pane liszt
20 g élesztő
1 dl tej
25 ml olaj
175 g natúr joghurt
1 tojás
1,5 tk só
1 mk cukor
1 tk útifűmaghéj (a por változata)

Töltelék:
ketchup
virsli

Tetejére:
reszelt sajt
1 tojás

Az élesztőt a meleg tejben a cukorral felfuttattam.
A lisztet, a sót és az útifüvet összekevertem, hozzáadtam az élesztős tejet, a langyos joghurtot és a tojást. Bekapcsoltam a dagasztógépet és mikor már összeállt a tészta, beleöntöttem az olajat is.
Pár percig dagasztottam, majd letakarva, meleg helyen hagytam kelni 1 órát.
Elég ragacsos lett a tészta, de nem baj, mert kelés közben változik az állaga és könnyű lesz dolgozni vele!




Miután megkelt rizslisztes lapon kinyújtottam téglalap alakúra, kb. fél centi vékonyra.
És a képen látható módon feldaraboltam téglalapokra úgy, hogy fél virsli széles legyen. Megkentem ketchuppal, rátettem a fél virsliket és feltekertem.




Sütőpapíros tepsiben lekentem felvert tojással és megszórtam reszelt sajttal. 





Végül 180 fokos sütőben megsütöttem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése