2019. május 23., csütörtök

PALACSINTA MIMEN PALACSINTA LISZTKEVERÉKBŐL



Kipróbálhattam a Hunorganic MIMEN palacsinta lisztkeverékét. Használtam már ezt a lisztet még mielőtt megújult a csomagolása, de akkor nem palacsintát sütöttem belőle, hanem linzert. Az is nagyon jól sikerült belőle és a palacsinta is nagyon finom lett.
Nagyon sok mindentől mentes ez a liszt, ezeket itt megnézhetitek. De a legfontosabb, hogy tej- és tojásmentesen süthetünk palacsintát belőle. Egyszerűen csak vizet kell a liszthez adni és miután kikevertük, már süthetjük is. Ugyanolyan vékony palacsintákat készíthetünk belőle, mint a búzalisztesből.




9 darab palacsintához:
200 g MIMEN palacsinta lisztkeverék
5 dl víz
( A csomagoláson 3,5 dl van, de nekem úgy túl sűrű volt a tészta, ezért többet tettem bele.
És még sütés közben is adtam hozzá fél dl vizet. Összesen 5,5 dl ment bele. )

+olaj a kenéshez

A lisztet alaposan kikevertem a vízzel. A palacsinta sütőt olajjal bekentem, majd egy kis merőkanálnyi tésztát eloszlattam benne. Miután az egyik oldala megsült, spatulával átfordítottam és megsütöttem a másik oldalát is. Nem ragadt le és nagyon könnyen megfordítható.
A tölteléket mindenki ízlés szerint variálhatja természetesen.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése