2017. március 26., vasárnap

HÓKIFLI



Ma ismét sütöttem,most hókifli készült. Van már egy hókifli recept a blogomon,ami nagyon finom.
De most kipróbáltam egy másik receptet. Ezt már sütöttem egyszer Schar mix b lisztből,de nem lett jó,mert nagyon törött a tészta. Most Nutri free mix per pane lisztet használtam és ezzel tökéletes lett!
Nem törött,könnyű volt dolgozni vele. Rugalmas,jól nyújtható lett a tészta és sütés közben sem repedt meg.




50 dkg Nutri free mix per pane liszt
25 g friss Budafoki élesztő
1 mk cukor
1 tk útifűmaghéj (por)
1 ek Süssina édesítőpor vagy 1 ek porcukor (de ez el is hagyható,mert az eredeti búzás receptben sem volt benne,mivel porcukorba kell forgatni)
1 tojás
20 dkg Rama margarin
6 ek tejföl (lehet több is,ha nem áll össze a tészta)

Töltelék:
házi diabetikus sárgabarack lekvár
házi diabetikus cseresznye lekvár

Forgatáshoz:édesítőpor vagy porcukor

A lisztet elkevertem a cukorral,az útifűvel és az édesítővel. Majd belemorzsoltam az élesztőt és a margarint. Hozzáadtam a tojást és a tejfölt kanalanként adtam hozzá,így lett 6 ek. Ezután kézzel összegyúrtam és letakarva pihentettem 20 percet.
Rizslisztes deszkán átgyúrtam és vékonyra kinyújtottam a tésztát. Majd kiszaggattam.






A közepébe lekvárt tettem,majd félbehajtottam és alaposan összenyomkodtam a széleket.




Sütőpapíros tepsiben,180 fokos sütőben világosra sütöttem. Miután kihűlt megszórtam édesítővel.
Nagyon finom lett!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése