2017. október 6., péntek

LINZER CSIGA



Ezt a receptet Gabriella blogján találtam és nagyon megtetszett. Tegnap a mákos rudak mellett ezt is megsütöttem és nem kellett csalódnom,mert nagyon jól sikerült. Igazi finom linzer lett belőle!





20 g Süssina por vagy10 dkg porcukor
20 dkg puha Rama margarin
30 dkg Nutri free mix per pane liszt
1 tojás
2 dkg kakaópor

A lisztet elkevertem az édesítővel,elmorzsoltam benne a margarint,majd hozzáadtam a tojást és összegyúrtam. Két felé osztottam a tésztát és az egyikbe belegyúrtam a kakaóport is.
Sütőpapíron kinyújtottam 5 mm vastagra a kakaós tésztát. A simát egy másik papíron szintén kinyújtottam,majd rátettem a kakaós lapra. A nyújtófával finoman átmentem a két tésztán,hogy összetapadjanak. Majd a papír segítségével feltekertem.




A sütőpapírba betekertem és 30 percre betettem a fagyasztóba. Ezután cérnával felvágtam,nekem kicsit vastag lett. Kb 6-7 mm vastag legyen. Majd sütőpapíros tepsibe tettem a csigákat.



180 fokos sütőben kb.15-20 perc alatt megsütöttem. Maradjon világos a teteje,az alja kissé világosbarna.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése