2018. június 3., vasárnap

LÁNGOS NUTRI FREE LISZTBŐL



Nyáron jól jön egy finom gluténmentes lángos recept. Mert aki gluténérzékeny, annak sem kell kimaradnia az igazi "strandkajákból", mint a palacsinta, hamburger és a lángos. Mivel gm lángost nagyon ritkán tudunk venni, ezért magunknak kell elkészíteni.
Ha igazi búzásra hasonlítót szeretnétek, akkor mindenképpen próbáljátok ki ezt a receptet, Nutri free mix per pane lisztből. Elképesztően finom és puha a végeredmény!




40 dkg Nutri free mix per pane liszt
2 tojás
6 ek joghurt (púpozott)
1 tk só
1 mk cukor
kb. 1,2 dl langyos víz (nokedli sűrűségű legyen!)
35 g friss Budafoki élesztő

A lisztben elkevertem a sót és a cukrot, belemorzsoltam az élesztőt. Majd hozzáadtam a tojást, a joghurtot és annyi vizet, hogy nokedli sűrűségű legyen a tészta. 2 dl vizet készítettem oda,de csak 1,2 dl-t tettem bele, elég volt annyi is. Dagasztógéppel összekevertem és letakarva kb. 1 órát hagytam kelni.
Miután megkelt olajos kézzel gombócokat csináltam, óvatosan ellapogattam. Majd forró olajban kisütöttem mindkét oldalát.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése