2018. szeptember 26., szerda

CICAPUFFANCS



Tegnap sütöttem ezt a finom sós rágcsálnivalót és még ma is puha, nem száradt ki. A recept Rupáner-konyha oldaláról van és csak a lisztet kellett lecserélnem. Minden más változatlan maradt.
Nagyon gyorsan és egyszerűen elkészíthető. Nem kell hozzá élesztő és sütőpor sem.




Hozzávalók:
25 dkg reszelt trappista sajt
25 dkg zsíros túró (nálam félzsíros volt)
15 dkg Nutri free mix per pane liszt
10 dkg vaj vagy margarin (nálam Rama)
1 teáskanál só

Tetejére:
1 tojássárgája
köménymag
szezámmag
vegyes magkeverék

A lisztet elkevertem a sóval, belemorzsoltam a margarint. Majd hozzáadtam a reszelt sajtot és az áttört túrót, végül összegyúrtam. Rizslisztes deszkán 2 cm vastagra kinyújtottam és a legkisebb pogácsa szaggatóval kiszaggattam. Elég ragacsos a tészta, úgyhogy minden pogi után rizslisztbe mártottam a szaggatót. Sütőpapíros tepsibe tettem a pogácsákat, lekentem tojássárgával és megszórtam magokkal.





180 fokos sütőben kb. 25-30 perc alatt megsütöttem. 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése