2022. március 9., szerda

FÜSTÖLT SAJTOS KEKSZ

 

Ezt a receptet Gabriella oldalán találtam, ismét egy recept tőle, ami jól sikerült.
Pár hozzávalóból egy nagyon finom kekszeket készítettem, egyszerűen és gyorsan.




30-35 darabhoz
20 dkg Schär mix B liszt (ha ragadna a tészta tehetünk még hozzá egy kevés lisztet)
15 dkg reszelt füstölt sajt
1 púpos kávéskanál őrölt csemege paprika
1 kávéskanál só
15 dkg margarin (ha száraz lenne, akkor pedig egy kevés margarint adhatunk hozzá)
1 tojássárgája

+ a tetejére 1 enyhén felvert tojásfehérje
kb. 3-4 dkg reszelt füstölt sajt

A lisztet összekevertem a sóval, paprikával és a reszelt sajttal, majd elmorzsoltam a margarinnal. Hozzáadtam a tojássárgáját és összegyúrtam a tésztát. 
Rizslisztes deszkán kinyújtottam kb. 5 mm vastagra és pizzavágóval 3x4 cm-es téglalapokat vágtam a tésztából.
A tetejét lekentem az enyhén felvert tojásfehérjével és megszórtam reszelt sajttal. Majd sütőpapíros tepsire sorakoztattam őket.




Végül előmelegített 180 fokos sütőben megsütöttem a kekszeket.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése