2022. március 9., szerda

KÓKUSZOS-CITROMOS KEKSZ

 

Ennek a keksznek az alapja a vaníliás-csokis keksz volt. A vanília pudingot kihagytam és kókuszreszeléket tettem bele. És megbolondítottam egy kevés reszelt citromhéjjal is. Nagyon-nagyon jól sikerült, ezt is biztosan sütöm még.





25 dkg Rama margarin
kb. 5-6 ek folyékony édesítőszer (vagy 30 dkg cukor,az eredeti recept szerint)
2 tojás
10 dkg rizsliszt
25 dkg NutriFree Mix per Dolci liszt
6 ek kókuszreszelék
1 tk reszelt citromhéj
1 tk sütőpor
1 csipet só
+kb. 50 g étcsoki, 1 ek olaj

A puha vajat és az édesítőszert habosra kevertem, majd a tojásokat és hozzákevertem.
A liszteket, a kókuszreszeléket, a citromhéjat, a sót és a sütőport összekevertem egy tálban és hozzáadtam a tojásos masszához. Miután a gép összedolgozta, vizes kézzel golyókat formáztam és sütőpapíros tepsibe tettem őket, majd kicsit ellapítottam.Végül 180 fokon kb.15 percig sütöttem a kekszeket. Miután kihűltek, az étcsokit gőz fölött felolvasztottam az olajjal és díszítettem a kekszeket.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése