2022. március 9., szerda

MARCIPÁNOS-NARANCSOS KEKSZ FEHÉRCSOKIVAL

 

Ezt a kekszet a marcipános-narancsos kifli tésztájából készítettem, szintén NutriFree Mix per Dolci liszttel. Kifli helyett most viszont egyszerű keksznek formáztam és félig fehércsokiba mártottam.
Annyira jó lett a marcipán, a narancs és a fehércsoki együtt. Elképesztően finom!
NAGYON FONTOS, hogy miután megsült, hagyjuk teljesen kihűlni!
Melegen nem lehet a tepsiről felvenni, mert szétporlad. Ha már teljesen kihűlt, szépen egyben marad és evés közben sem esik szét.





20 darabhoz
20 dkg Nutri free mix per dolci liszt
12,5 dkg Rama margarin
7,5 dkg marcipán massza
20 g Süssina por vagy 30 g porcukor
csipet só
fél narancs reszelt héja
+100 g fehércsoki, 1 ek olaj

A marcipánt sajtreszelőn lereszeltem. Hozzákevertem a lisztet, az édesítőt, a narancshéjat és a sót. Majd belemorzsoltam a puha margarint és összegyúrtam. Kb. 15 percre betettem folpackba csomagolva a hűtőbe. Ha nagyon ragadna, lehet tovább is bent hagyni.
Ezután diónyi darabokat téptem a tésztából és kekszeket formáztam belőlük.Végül 175 fokos sütőben kb. 12 perc alatt, világosra megsütöttem.
Miután kihűltek a kekszek, a fehércsokit gőz fölött felolvasztottam az olajjal és félig megmártottam őket.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése