2015. október 27., kedd

HATOGATOTT SAJTOS RÚD






A recept Kis-Szabó Beátától van,a Gluténmentesen is könnyedén facebookos csoportból.Köszönöm neki,nagyon finom lett! A lisztekkel variáltam,mert én nem használok Farmo lisztet.

Recept:
200 g Schar mix B
200 g Beiker liszt
100 g Nutri free mix per pane
20 g tápiókakeményítő
1 g xantán

1 mk Fiber Husk  
2 tojássárgája
1 mk cukor az élesztő felfuttatásához
6 mk só 
6 kisebb evőkanálnyi tejföl
300 ml langyos víz
40 g friss Budafoki élesztő
+kb 20 g Rama margarin
reszelt sajt





A liszteket kimértem, hozzáadtam a tápiókát, a xantánt,a Fiber Huskot és a sót, és alaposan összekevertem őket. Hozzáadtam a tojássárgáját,a langyos vízben felfuttatott élesztőt és a tejfölt. Ezután robotgép dagasztó szárával összedolgoztam. Ezután letakartam, és 1 órát hagytam kelni. 





 

Amikor letelt a kelesztési idő, rizsliszttel szórt deszkára borítottam, és 1 cm vastagra nyújtottam.A mikroban kicsit megolvasztottam a margarint. A kinyújtott tésztámat megkentem vele és megszórtam reszelt sajttal.




 Ezután hajtogattam a tésztát.




 Még egyszer kinyújtottam, de most csak 1 cm vastagságúra, és újra lekentem margarinnal (sajttal most nem szórtam), és újra hajtogattam. Ezután már a végleges vastagságúra nyújtottam , ami kb 2 cm. És 7 részre vágtam, sütőpapíros tepsire tettem és egy kevés tejjel felvert tojással megkentem a tetejüket, megszórtam sajttal.




 180 fokos sütőben 30-35 perc alatt megsütöttem.Nekem kicsit terültek és a tepsiben összeértek.Legközelebb kevesebb vizet teszek,mert elég lágy lett a tészta és kipróbálom a 2 Schar liszttel.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése