2015. október 27., kedd

KALÁCS







Ezt a kalácsot a Cifra kalács receptje alapján készítettem,kakaó nélkül.Így módosult az elkészítése:

35 dkg Nutri Free Mix Per Pane
5 dkg Glutenix foszlós kalács keverék
70 ml langyos tej
150 g natúr joghurt
1 tojás
3 ek fruktóz
2 ek Süssina por (ha valaki cukorral csinálja 4 púpos ek kristálycukor)
5 dkg puha Rama margarin
3 dkg Budafoki  friss élesztő
Tetejére:1 tojássárgája
              1 tk tej


Az élesztőt 1 mk cukorral felfuttattam a langyos tejben.Összekevertem a száraz hozzávalókat,majd beleöntöttem a felfuttatott élesztőt,a joghurtot,a tojást és a puha margarint.Géppel alaposan összedagasztottam,majd vizes kézzel  beletettem a formába,amit kiolajoztam.Letakartam és 1 órát hagytam kelni,meleg helyen.
Miután megkelt,lekentem a tojásos tejjel és 180 fokon megsütöttem.Ha nagyon pirul a teteje alufóliával takarjuk le!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése