2015. október 25., vasárnap

CAPPUCCINO SZELET






Ma két édességet is sütöttem,mindkettő receptje Puskás Bettitől van.Az eredeti receptet itt találjátok.
Én több dolgot is változtattam rajta:a szokásos kakaós piskótámat sütöttem meg és a krémet is édesítőszerrel csináltam,szokás szerint.Valamint a piskótát kettévágtam és így töltöttem meg a krémekkel.Nagyon finom lett!




Kakaós piskóta:
6 db tojás
90 g gyümölcscukor (vagy 120 g kristálycukor)
100 g rizsliszt
30 g cukrozatlan kakaópor

A tojásokat kettéválasztjuk,a fehérjét a fele cukorral kemény habbá verjük.A sárgájákat a másik fele cukorral habosra keverjük.A kettőt óvatosan összekeverjük,majd beleszitáljuk a kakaóporral elkevert lisztet és összeforgatjuk.Egy 25x35 cm-es tepsi aljára sütőpapírt teszünk és belesimítjuk a tésztát.Előmelegített sütőben,170 fokon megsütjük.Ha kihűlt vízszintesen kettévágjuk.

Krém:
6dl tej
2 cs Dr Oetker tejszínízű pudingpor
folyékony édesítőszer
20 dkg Rama margarin
+2 ek kakaópor
  2 ek lefőzött kávé
+a tetejére reszelt csoki (diabetikus Torras csoki)

A tejet a folyékony édesítővel felforraljuk,majd hozzáadjuk a kevés tejben elkevert pudingot és még egy percig főzzük.Teljesen hagyjuk kihűlni,közben többször megkeverve.A margarint kihabosítjuk és hozzákeverjük a kihűlt pudingot.A krém felébe belekeverjük a kakaóport,a másik felébe pedig a kávét.

A kihűlt piskótát vízszintesen kettévágjuk,az alsó lapra rákenjük a kávés krémet.Rátesszük a felső lapot és erre kerül a kakaós krém.Majd megszórjuk reszelt csokival.Pár órára hűtőbe tesszük.


 

  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése