2015. október 25., vasárnap

MEKIS ALMÁS ÁLOMPITE






A receptet köszönöm Puskás Bettinek! Tényleg olyan finom,mint a mekis verzió!




Tészta:
23 dkg Nutri free mix per pane
2 dkg tápiókakeményítő
5 ek olvasztott Rama margarin
16 ek víz
fél tk só
A tészta hozzávalóit kézzel összegyúrtam,majd félretettem pihenni (nem a hűtőbe).



Töltelék:
30 dkg alma (pucolva,magozva,kicsi kockákra felvágva)
1 ek citromlé
folyékony édesítőszer
1,5 dl víz
1 mk fahéj
1 ek főzős Dr Oetker vaníliás pudingpor
Az almát egy lábosban elkevertem a citromlével,az édesítőszerrel,a vízzel és a fahéjjal.Miután felforrt,kb 5-10 percig pároltam.Majd hozzáadtam a kevés vízzel elkevert pudingot.Még 1 percig főztem,majd hagytam TELJESEN kihűlni!

A tésztát vékonyra kinyújtottam és 10 téglalapra osztottam.1 ek tölteléket tettem a téglalap egyik felére és ráhajtottam a másik felét.A széleket lenyomkodtam és kissé felsodortam.
Forró olajban,többször megforgatva kisütöttem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése