2017. november 27., hétfő

PIZZA ABY PIZZA ITALIANO LISZTKEVERÉKBŐL



Gyakran sütünk pizzát,mert az egész család szereti. Tegnap is ez volt az a ebéd nálunk.
Most egy új lisztkeveréket próbáltam ki hozzá Aby jóvoltából.amit egy játékon nyertem.
Nagyon jó ez a liszt,jól sikerült a pizza és finom lett!





30 dkg Aby Pizza Italiano lisztkeverék
20 g friss Budafoki élesztő
1,5 tk só
1 tk cukor
3 ek olaj
2 dl langyos víz

Tetejére:
paprikás szalámi
kukorica
lilahagyma
sajt
pizzakrém
ketchup

Elkevertem a száraz hozzávalókat,majd belemorzsoltam az élesztőt. Hozzáadtam a vizet és végül az olajat is. Kézzel összedolgoztam,de lehet géppel is. Majd hagytam duplájára kelni,meleg helyen.
Ez a tészta nem nyújtható úgy,mint a Schar mix b vagy a Nutri free mix per pane lisztttel készült.
De nem akartam több lisztet hozzáadni,ezért olajos kézzel nyomkodtam formára a kiolajozott tepsiben. Így is tökéletes lett. Két nagyobb kör alakú pizzát csináltam belőle.
Megkentem pizzakrémes ketchuppal,rátettem a szalámit,a kukoricát és a lilahagymát,majd a reszelt sajtot.

 
 



Végül 180 fokos sütőben megsütöttem.



Ropogós szélű,vékony tésztás pizza lett. Nagyon finom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése