2018. november 8., csütörtök

BUNDÁS ALMA



Egyszerűen és gyorsan elkészíthető édesség ez a bundás alma. Pár napja készítettem először és nagyon finom lett. A receptet köszönöm Suhajda Anitának! Nagyon bevált nálunk is és biztosan fogom még készíteni.
Pár dolgot változtattam a recepten, cukor helyett édesítőt használtam és a citromlé helyett is vizet tettem bele. Én is Hadarik Rita 10 perces fánk lisztből sütöttem, mert ez a liszt nagy kedvenc nálunk is. Több receptet is találtok ezzel a liszttel a blogomon.



120 g Hadarik Rita 10 perces fánk lisztkeverék
4 ek Süssina por vagy ízlés szerint cukor
130 ml víz --  Anita javaslatára 90 ml víz+ 40 ml üveges bolti citromlé kell bele, mert attól lesz jó pufi!!! Nekem nem volt itthon, ezért nem tettem bele.
1 M-es tojás

3 közepes alma

olaj a sütéshez

fahéjas édesítő

Habverővel összekevertem minden hozzávalót, majd hagytam pár percet állni. (Ez egy jó sűrű palacsinta tészta, így jól rátapad az almákra.) Addig elkészítettem az almákat. Megpucoltam, kimagoztam és kb. 1 cm vastagra feldaraboltam őket.
Az olajat felmelegítettem. Az alma szeleteket megforgattam a tésztában és óvatosan az olajba helyeztem. Mindkét oldalukat szép barnára megsütöttem, majd papírtörlőre kiszedtem.
Miután kihűlt, fahéjas édesítővel megszórtam.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése