2019. július 7., vasárnap

SÁRGABARACK KRÉMLEVES


Tegnap készítettem ezt a hűsítő, nyári sárgabarack krémlevest. Sajnos a mi fánkon idén még nem termett elég barack, ezért a piacról kellett beszereznem. A receptet Aranytepsi oldalán találtam és baromi finom lett.
Én dupla adagot készítettem. Másnapra lehűlve nekem eléggé sűrű lett, ezért még hideg tejjel hígítottam rajta. De ennek ellenére elképesztően finom lett.

Kb. 2 kg sárgabarack (maggal, héjjal együtt)
édesítő vagy 2-3 ek cukor ízlés szerint
2 tk vaníliás xilit vagy 2 csomag vaníliás cukor
4 dl főzőtejszín (én 30 %-os habtejszínt használtam hozzá)
2 ek vaníliás pudingpor (szerintem 1 ek is elég lett volna bele)


A leforrázott barackról lehúztam a héját és kimagoztam. Egy lábosba tettem és annyi vizet öntöttem rá, amennyi éppen ellepte. Szerintem mehet egy kicsivel több is bele. Hozzáadtam az édesítőt és a vaníliás xilitet is. Majd feltettem főni, amikor már rotyogott, botmixerrel pürésítettem.
A tejszínt csomómentesre kevertem a pudingporral és belecsorgattam a barackba. Kevergetve megvártam, hogy felforrjon. Ezzel el is készült, ezután egy éjszakára betettem a hűtőbe, hogy jól lehűljön.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése