2019. július 7., vasárnap

LASAGNE NUTRI FREE MIX PER PANE LISZTBŐL




Egyik nap ebédre készítettem ezt a lasagnét. Ez nálunk már rendszeressé vált, mert nagyon szeretjük.
Nagyon hamar el lehet készíteni hozzá a tésztát, szerintem nem túl macerás dolog. Én mindig háziból csinálom, nem szoktam hozzá boltit venni.
Most Nutri free mix per pane lisztet használtam hozzá és ezzel is ugyanolyan finom lett.
Most csak a tészta receptjét írom le, az elkészítést és a többi hozzávalót ITT megtaláljátok.

50 dkg Nutri free mix per pane liszt
8 S méretű vagy 5 M-es tojás
fél tk só
+ 1 púpozott ek liszt a dagasztás végén

A lisztet elkevertem a sóval, majd hozzáöntöttem az enyhén felvert tojásokat. Vizet most nem is kellett tennem bele. Kézzel összegyúrtam, de ragacsos lett, ezért tettem még hozzá 1 ek lisztet. Így már jó állagú tésztát kaptam.
10 percet hagytam pihenni a tésztát, majd 5 gombócra osztottam.
A többi lépés már ugyanaz, mint az előző receptnél., ahol sok fázisfotót is találtok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése