2020. szeptember 19., szombat

LEKVÁROS PISKÓTATEKERCS CSOKIÖNTETTEL




A szokásos piskótát sütöttem 6 tojásból. Megkentem lekvárral és főztem hozzá csokiöntetet, nagyon finom lett.

Piskóta:

6 db tojás
90 g gyümölcscukor (vagy 120 g kristálycukor)
40 g rizsliszt (lehet csak rizslisztből is!)
80 g Nutri free mix per dolci liszt

A tojásokat a cukorral nagyon habosra felvertem. Majd beleszitáltam a lisztet és óvatosan beleforgattam a habba. Egy gáztepsibe sütőpapírt tettem, belesimítottam a masszát és 150 fokon tűpróbáig sütöttem. Még forrón lehúztam róla a sütőpapírt és egy konyharuhával feltekertem. Ebben hagytam teljesen kihűlni.
Miután kihűlt megkentem házi sárgabaracklekvárral.

Csokiöntet:
1 l tej
2 ek kakaópor
1 ek Süssina por vagy 2 ek porcukor
1/2 csomag csokoládé puding
folyékony édesítő vagy porcukor ízlés szerint

A tejet a folyékony édesítővel felforraltam. A többi hozzávalót elkevertem,majd beleöntöttem a felforralt tejbe és kevergetve besűrítettem. Miután langyosra kihűlt, akkor ettük a piskótatekerccsel, de hidegen még finomabb.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése