2020. szeptember 19., szombat

PUNCSKRÉMES TORTA

 


Ezt a puncskrémes tortát még nyáron készítettem a nővérem születésnapjára. Pontos receptet most nem tudok írni, de felteszem, mert hátha valakinek ötletet adnak az összetevők. Ez eddig a legszebb tortám, azt hiszem és nagyon finom volt.

A piskótát a szokásos receptem szerint csináltam:

3 darab 3 tojásos piskótát sütöttem hozzá 26 cm-es tortaformában!!!
1 piskótalaphoz:
3 tojás
45 g gyümölcscukor vagy 60 g cukor
40 g Nutri free mix per dolci liszt
20 g rizsliszt

A tojásokat a cukorral nagyon habosra felvertem, majd óvatosan beleforgattam az átszitált liszteket. Sütőpapíros formába belesimítottam a masszát és 160 fokon megsütöttem. Amikor kész lett, vártam pár percet, majd kivettem a formából, lehúztam a sütőpapírt és rácson hagytam kihűlni.
Ezt még 2x megismételtem, tehát 3 lapom lett.
Amíg sült a piskóta elkészítettem a krémet is.

Ehhez most csak nagyjából van receptem:
2 csomag puncs ízű pudingpor
6 dl tej
édesítő vagy cukor
A pudingot megfőztem,majd hagytam teljesen kihűlni.

kb. 9 dl Hulala
édesítő vagy cukor
kb.125 g mascarpone
A Hulalát, az édesítőt és a mascarponét felvertem. Majd a kihűlt pudingba forgattam és tettem bele kevés rózsaszín ételfestéket. 
Ezzel a krémmel töltöttem és díszítettem a tortát.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése