2015. január 31., szombat

FÁNK



Hétvége lévén,ma vágytunk valami finomságra.Farsangi időszakban mindig készül nálunk fánk,különböző variációkban.Most csokis-kókuszost,citrommázast és puncsmázast csináltunk.



100 g Schar mix b liszt
100 g Nutri free mix per pane
1 mk Fiber Husk
1 dl langyos tej
1 mk cukor
20 g friss élesztő
40 g margarin
1 tk rumaroma
1 egész tojás+1 sárgája
1 púpozott ek gyümölcscukor (vagy cukor)
A langyos tejben,1 mk cukorral felfuttattam az élesztőt.A száraz hozzávalókat elkevertem,majd hozzáöntöttem az élesztős tejet,a rumaromát és a tojásokat.Kézzel dagasztottam és amikor összeállt,hozzágyúrtam a puha margarint.Alaposan kidolgoztam,a tálban aláliszteztem és a tetejét is megszórtam.Letakarva 1 órát hagytam kelni, meleg helyen.Amikor megkelt, átgyúrtam lisztezett deszkán,kinyújtottam és kiszaggattam.Lehet bele lyukat is csinálni az ujjunkkal.Hagytam pihenni még kb. fél órát,majd forró olajban mindkét oldalát megsütöttem,az első felét fedő alatt.Amikor kihűlt,díszítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése