2015. február 3., kedd

KENYÉR JÉNAIBAN



Ez a kisfiam kedvenc kenyere.A recept egy facebook-os csoporttársamtól van.
125 g Nutri free mix per pane
125 g Schar mix b liszt
2 mk só
1 mk Fiber Husk
1 mk cukor
225 ml langyos víz
10 g élesztő
2 ek olaj
A langyos cukros vízben felfuttattam az élesztőt.A dagasztó táljában összekevertem a száraz hozzávalókat.Majd beleöntöttem az élesztős vizet.Elkezdtem dagasztani és amikor már összeállt,hozzátettem a 2 evőkanál olajat.Alaposan kidolgoztam a géppel,majd beolajozott jénaiba tettem a vizes kézzel megformázott gombócot.A jénai tetejét is beolajoztam és 50 fokos sütőben letakarva kelesztettem a tésztát a duplájára.Ezután feltekertem a sütőt 200 fokra.Amikor már hozzáért a tetejéhez a kenyér,levettem róla a fedőt és készre sütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése