2015. február 24., kedd

MOGYORÓVAJAS CSIGA



A recept ugyanaz,mint a lekváros levélnél.
1,25 dl langyos tej
1 mk cukor
15 g friss élesztő
150 g Schar mix b liszt
100 g Nutri Free mix per pane
1 ek fruktóz
1,5 ek Süssina
40 g olvasztott vaj vagy margarin
1 egész tojás
Tetejére:1 tojássárgája +kevés tej
Kb. 2 púpozott ek mogyoróvaj,2-3 ek olvasztott vaj,Süssina
A langyos cukros tejben felfuttattam az élesztőt.Majd beleöntöttem a fruktózzal és Süssinával elkevert lisztbe.Géppel elkezdtem dagasztani, majd hozzáöntöttem az olvasztott vajat és a tojást.Alaposan összedagasztottam és letakarva 45 percig hagytam kelni.









Vékonyra kinyújtottam,megkentem olvasztott vajjal,majd picit a mogyoróvajat is megolvasztottam és azzal is megkentem.Megszórtam Süssinával,majd feltekertem.






Késsel ujjnyi vastag szeleteket vágtam,lekentem tejes tojássárgájával és megsütöttem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése