2015. február 21., szombat

HÓKIFLI



Hókifli elég gyakran készül nálunk,mert nagyon szeretjük.Az ebéd utáni desszert is ez lett ma.A recept egy facebookos csoporttársamtól van,Kristóf Györgynétől,nagyon finom lett.

10 dkg Glutenix Alfa-mix
12,5 dkg Glutenix foszlós kalács lisztkeverék
2,5 dkg rizsliszt
12,5 dkg margarin
1 tojás
1 dkg friss élesztő
1/2 mk cukor
25 ml langyos tej
Házi diabetikus barack- és meggylekvár
A langyos tejben,a cukorral felfuttattam az élesztőt.A liszteket elkevertem egy tálban,majd belemorzsoltam a margarint.Hozzáadtam az élesztős tejet és a tojást,majd alaposan összegyúrtam.Ezután fél órát pihentettem a tésztát.Az eredeti recept dupla adaggal van és 9 golyót ír.Ezért én 4 és 1 fél golyót csináltam,úgy,hogy mérlegen kimértem őket.A golyókat egymás után kinyújtottam,kör alakúra és 8 cikkre vágtam fel pizzavágóval.Megtöltöttem lekvárral és a széles végétől feltekertem.Sütőpapíros tepsiben,180 fokon világosra sütöttem.Miután kihűlt,megszórtam édesítőporral.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése