2015. február 8., vasárnap

GOFRI




Egy kis ebéd utáni desszert! Nagyon finom lett, a recept Bettitől van,kisebb változtatásokkal.
Életem első gofrija,ráadásul gluténmentesen.16 darab lett belőle.

330 g rizsliszt
170 g Smart Miller liszt
17 g Süssina édesítőpor
1 cs sütőpor
1 ek vaníliás fruktóz
6 tojás
25 dkg olvasztott margarin (Rama)
0,5 liter tej
csipet só
Összekevertem a száraz hozzávalókat,majd hozzáadtam a tojásokat,a tejet és a margarint.Géppel összekevertem.Bekapcsoltam a gofrisütőt,amikor felmelegedett megkentem egy kis olvasztott margarinnal és egy-egy kis merőkanálnyit tettem a mélyedésekbe.A következőknél már nem kentem meg a sütőt margarinnal,nem volt szükség rá.Szép világosbarnára sütöttem meg a gofrikat.
Csokoládé puding,tejszínízű puding (Dr Oetker eredeti) és tejszínhab került a tetejére.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése