2015. február 24., kedd

SZALÁMIS KORONG



A recept Lévárdi Angelikától van,egy facebook-os csoporttársamtól.

10 dkg Nutri free mix per pane
10 dkg új Beiker liszt
10 dkg Schar mix b liszt
1 tk Fiber Husk
3 mk só
1,5 ek olaj
225 ml langyos víz
2 dkg friss élesztő
1 mk cukor
Tetejére 1 tojás
szalámi,sajt,ketchup
A langyos,cukros vízben felfuttattam az élesztőt.A liszteket elkevertem a sóval és a Fiber Huskkal.Majd beleöntöttem a felfuttatott élesztőt és az olajat.Géppel összedagasztottam,ezután vékonyra kinyújtottam és 6 cm-es köröket szaggattam ki belőle.A korongokra egy szalámit tettem,kevés ketchupot és sajtot.Majd egy másik korongot és a széleket nagyon alaposan lenyomkodtam.Sütőpapíros tepsiben lekentem tojással.

Majd 180 fokon megsütöttem.Ez pedig a virslis változat:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése