2015. február 24., kedd

LEKVÁROS LEVÉL


A recept KISS DÓRITÓL van,egy facebook-os csoporttársamtól.Nagyon finom süti lett belőle.A formán változtattam,mert a fiam tízóraira viszi az iskolába és így 1 darab kb.10 g CH-ot tartalmaz.

1,25 dl langyos tej
1 mk cukor
15 g friss élesztő
150 g Schar mix b liszt
100 g Nutri Free mix per pane
1 ek fruktóz
1,5 ek Süssina
40 g olvasztott vaj vagy margarin
1 egész tojás
Tetejére:1 tojássárgája +kevés tej
Diabetikus házi sárgabaracklekvár
A langyos cukros tejben felfuttattam az élesztőt.Majd beleöntöttem a fruktózzal és Süssinával elkevert lisztbe.Géppel elkezdtem dagasztani, majd hozzáöntöttem az olvasztott vajat és a tojást.Alaposan összedagasztottam és letakarva 45 percig hagytam kelni.








Miután megkelt,kétfelé vettem a tésztát és rizslisztes deszkán mindkettőt vékonyra kinyújtottam,téglalap alakúra.Késsel vékonyan bekockáztam,20 darabra.A négyzetek közepébe kevés lekvárt tettem és ráterítettem a másik lapot.Majd derelyevágóval felvagdostam.A széleket jól összenyomtam.Sütőpapíros tepsiben még 10 percet pihentettem,majd lekentem a tejes tojássárgájával.


180 fokon megsütöttem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése