2015. február 10., kedd

KIFLI



A kifli receptje egy Facebook-os csoporttársamtól van,Lévárdi Angelikától.Először sütöttem ezt a kiflit és 18 darab lett belőle.

15 dkg Schar mix b liszt
20 dkg Nutri free mix per pane
20 dkg Glutenix Alfa mix liszt
3 dl langyos tej
3 dkg élesztő
1 ek cukor
4 dkg margarin olvasztva

1,5 ek só
1 egész tojás
3 ek olaj

A száraz hozzávalókat elkevertem és felfuttattam az élesztőt a langyos,cukros tejben.Majd az olaj kivételével mindent összedolgoztam és amikor már összeállt,hozzáadtam az olajat is.
Összedagasztottam, majd letakarva, meleg helyen 1 órát hagytam kelni.Miután megkelt átdagasztottam a tésztát és 3 gombócra osztottam.A gombócokat kör alakúra nyújtottam és 6 felé vágtam.Feltekertem, sütőpapíros tepsibe tettem és még 20 percig pihentettem.Lekentem langyos tejjel és 170 fokos sütőbe raktam.5 percenként megspricceltem vízzel és még 2x tejjel is lekentem sülés közben.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése