2015. február 16., hétfő

MOGYORÓVAJAS SÜTI



A fiam nagyon szereti a mogyoróvajas kekszet és tavaly elég sok mogyoróvajat vásároltunk be,amit most igyekszem felhasználni.Ezért készült ma ez a sütemény,ami nagyon egyszerűen elkészíthető és finom.Arra figyelni kell,hogy teljesen kihűljön és csak utána szeleteljük fel,mert nagyon omlós.

12,5 dkg Smart Miller liszt (szerintem bármilyen liszt jó hozzá)
1 tk sütőpor
10 dkg puha margarin
15 dkg mogyoróvaj
2 ek folyékony édesítőszer
1 tojás
1 tk vaníliaaroma
50 g étcsokicsepp
A lisztet elkevertem a sütőporral.Keverőtálba tettem a csoki kivételével a többi hozzávalót és géppel kikevertem.Majd hozzákevertem a lisztet és amikor összeállt, a csokicseppet is.Kisméretű tepsibe simítottam és 170 fokon megsütöttem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése