2015. február 10., kedd

DIÓS-MOGYORÓKRÉMES BRIÓS



Ez a recept is Lévárdi Angelikától van,változtatásokkal.Nutella helyett mogyoróvajból és kakaóporból kevertem krémet,édesítőszerrel és kevés tejjel.

20 dkg Nutri free mix per pane
20 dkg Schar mix c liszt
20 g élesztő
2 dl tej
1 mk cukor
7 g Süssina édesítőpor
8 dkg puha margarin
1 tojássárgája
1 tk rumaroma
1 csipet só
Töltelék: 1,5 ek mogyoróvaj
               kevés tej
               ízlés szerint édesítőszer
               fél ek kakaópor
               40 g darált dió
Az élesztőt felfuttattam a langyos, cukros tejben.Majd minden hozzávalót összedagasztottam géppel.Letakarva hagytam kelni a duplájára.Majd 12 golyóra osztottam a tésztát,minden golyóba becsomagoltam egy teáskanálnyi tölteléket.(Amit aprítógépben összekevertem.)Ezután a golyókat oválisra kinyújtottam,késsel bevagdostam a közepét 4 helyen úgy,hogy a két végét egyben hagytam.Majd a végüknél fogva ellentétesen megtekertem spirál alakba,végül feltekertem.Muffinsütőbe tettem és ismét hagytam kelni.Majd lekentem kevés tejjel elkevert tojássárgájával.180 fokon megsütöttem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése