2016. november 8., kedd

10 PERCES FÁNK HADARIK RITA LISZTJÉBŐL



Én is elkészítettem Hadarik Rita 10 perces fánkját,köszönöm a lisztet Dobos Beának! Nagyon finom lett! Nagyon egyszerű elkészíteni,4 hozzávalóból igazán ízletes fánkot süthetünk és gyorsan kész,ahogyan a neve is mutatja.
A zacskón lévő receptet használtam,azzal a különbséggel,hogy porcukor helyett édesítőszert tettem bele.




1 csomag Hadarik Rita 10 perces fánk lisztkeverék
3 M-es tojás
3 dl kefir
3 ek Süssina por (vagy 15 g porcukor)
Olaj a sütéshez


A kefirt elkevertem a tojásokkal,majd hozzáadtam az édesítőt és a csomag lisztet. Alaposan kikevertem egy habverővel,ezután állni hagytam 15 percet.
Olajba mártott evőkanállal forró olajba szaggattam és aranybarnára sütöttem a fánkokat.
Nagyon fincsi lett,érdemes kipróbálni!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése