2016. november 24., csütörtök

BAGETT



Rendszeresen sütöm ezt a bagettet,mert másnap is ugyanolyan puha marad. Szoktam sajtot reszelni a tetejére,de mostanában csak simán készítem. A recept már szerepel a blogomon,de bemásolom ide is és fázisfotókat is teszek fel.

8 darab
600g Bezgluten kenyérliszt
2 ek burgonyapehely
1 ek puffasztott amaránt
2 tk útifűmaghéj liszt
6 ek olaj
500 ml langyos víz
35 g élesztő
1 tk cukor
6 mk só

A vízben,a cukorral felfuttattam az élesztőt. A száraz hozzávalókat összekevertem a dagasztógép táljában. Majd hozzáadtam a felfuttatott élesztőt és elindítottam a gépet. Amikor már összeállt a tészta,beleöntöttem az olajat is és jól kidolgoztam a géppel. Ezután vizes kézzel kifliket formáztam és sütőpapíros bagettsütő lemezre fektettem őket. Vizes kézzel elsimítottam a tetejüket.


Ilyen volt kelesztés előtt:




50 fokos sütőben duplájára kelesztettem:






Majd lekentem olajjal a kifliket,feltekertem a sütőt 180 fokra és megsütöttem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése