2016. november 30., szerda

SONKÁS-SAJTOS HÁROMSZÖG



Ezt a receptet (Veronikától van) gyakran sütöm,mert nagyon finom és a fiam tízóraira viszi az iskolába. Eddig sajtos-szalámis változatban készítettem,de most kipróbáltam a sonkás-sajtos variációt. Nagyon jó lett ez is!








200 g Schar mix b liszt
110 g Beiker liszt
40 g Nutri free mix per pasta fresca liszt (eredetileg ez is Beiker liszt)
2,5 dl tej
1 mk cukor
25 g friss élesztő
1 mk Fiber Husk
1,5 tk só
2 ek olaj
+1 tojás a kenéshez

Töltelék:
2 ek tejföl
sonka
reszelt sajt
csemege kukorica


Az élesztőt felfuttattam a langyos tejben 1 mk cukorral. A száraz hozzávalókat elkevertem a dagasztógép táljában. Majd hozzáadtam az élesztős tejet és elkezdtem géppel dagasztani. Amikor már összeállt,hozzáadtam az olajat és alaposan kidolgoztam a tésztát. Gombócot formáltam belőle és rizslisztes deszkán vékonyra kinyújtottam. Megkentem tejföllel,megszórtam kockára vágott sonkával,kukoricával és reszelt sajttal. Feltekertem,mint a bejglit és háromszögekre felvágtam. Sütőpapíros tepsibe tettem őket,lekentem felvert tojással és megszórtam szezámmaggal. 50 fokos sütőben kelesztettem kb 20 percig,majd 180 fokon megsütöttem.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése