2016. november 10., csütörtök

SAJTOS-SONKÁS-SZALÁMIS CSIGA




Tegnap sütöttem ezeket a csigákat,ismét a Szilveszteri kifli tésztáját használtam hozzá,mert az nagyon bevált. Háromféle variáció készült: sajtos-sonkás,sajtos-szalámis-pizzás és sajtos-szalámis-sonkás-pizzás. 50 dkg lisztből 10 kisebbet és 8 nagyobb csigát sütöttem.

50 dkg Nutri Free Mix Per Pane liszt
2,5 dl tej
40 g friss élesztő
1 mk cukor
3 tk só (csapott)
2 tojás
1 dl olaj

Töltelék:
kockára vágott sonka,szalámi
reszelt sajt
ketchup,pizzakrém
olvasztott vaj

Tetejére:
1 tojás




Az élesztőt felfuttattam a langyos, cukros tejben. A dagasztótálban elkevertem a száraz hozzávalókat,majd hozzáadtam a felfuttatott élesztőt,a tojást és az olajat. Géppel alaposan összedagasztottam. Ezután 1 órát meleg helyen hagytam kelni a tésztát.
Miután megkelt 2 felé osztottam,majd vékonyra,téglalap alakúra kinyújtottam az egyik gombócot. Megkentem olvasztott vajjal,megszórtam sonkával és reszelt sajttal. Ezután feltekertem és késsel feldaraboltam. Sütőpapíros tepsibe tettem a csigákat és lekentem felvert tojással.




A másik gombócot is kinyújtottam és pizzakrémmel elkevert ketchuppal kentem meg. Az egyik felére sonka,szalámi és reszelt sajt került. A másik felére csak szalámi,annál a csigák tetejére szórtam reszelt sajtot. Feltekerés után felvágtam és a tepsiben lekentem tojással és a szalámisat megszórtam sajttal is.
180 fokos sütőben készre sütöttem.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése