2016. november 30., szerda

SAJTOS VARIÁCIÓK


Marika receptjét továbbgondolva készítettem ezeket a sajtos ropogtatni valókat. Az ötlet Kohári Évitől van,nagyon köszi! Kicsit változtattam a receptem,joghurt helyett tejfölt tettem bele. Így is nagyon finom!


250 g Nutri free mix per pane liszt
50 g Beiker liszt
190 g vaj
150 g tejföl
150 g reszelt trappista sajt
1 tk só

Tetejére:1 tojás  
reszelt sajt
köménymag
szezámmag




A liszteket elkevertem a sóval,hozzáadtam a sajtot,a tejfölt és a puha vajat. Dagasztógéppel összedolgoztam,pár perc alatt teljesen összeállt a tészta. Rizslisztes szilikonlapon kinyújtottam és különböző formákat szaggattam ki belőle (csillag,szív,perec). Lekentem tojással és megszórtam sajttal,szezámmaggal,köménymaggal. Egy részéből a tésztának csíkokat vágtam,átgörgettem. Majd lekentem körbe tojással és beleforgattam szezámmagba. Sütőpapíros tepsiben,180 fokon megsütöttem.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése