2017. július 11., kedd

FŰSZERES GRISSINI



Nagyon finom,fűszeres grissinit sütöttem ma Nutri free mix per pane lisztből.
A receptet Bettinél találtam. Semmit nem kellett változtatnom rajta,csak a lisztet cseréltem ki.









250 g Nutri free mix per pane liszt
210 ml meleg víz
10 g friss élesztő
1 teáskanál cukor
2 ek olaj
+Betti receptjében még ezek a hozzávalók szerepeltek:
1 teáskanál só
1 teáskanál fokhagyma granulátum
1 teáskanál őrölt pirospaprika
1 teáskanál szárított oregano
+Én helyette 3 csapott tk Lucullus sült krumpli fűszersót tettem bele. Mivel ebben van só is,ezért külön már nem tettem hozzá.

Az élesztőt felfuttattam a cukros vízben. A lisztet elkevertem a fűszersóval,majd hozzáadtam az élesztős vizet. Bekapcsoltam a dagasztógépet és amikor már összeállt,hozzáadtam az olajat is. Kb 5 percig kevertem a géppel. Olajos szilikonlapon fél centi vastagra kinyújtottam. Pizzavágóval felcsíkoztam és a csíkokat félbehajtva henger alakúra formáztam.






Sütőpapíros tepsibe tettem a rudakat és 200 fokos sütőben 20-25 perc alatt megsütöttem. Ez sütőfüggő!!!
Bettinél 12 perc volt,de nekem ez alatt nem sültek ropogósra. Majdnem dupla annyi idő kellett,így lett tökéletes.








Tökéletes,fűszeres ropogtatnivaló!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése