2017. július 5., szerda

LÁNGOS HADARIK RITA LISZTKEVERÉKBŐL



Kipróbáltam a Hadarik Rita lángos lisztkeveréket is. Lassan az összes HR liszt sorra kerül.
A benne lévő lisztek miatt (barna rizsliszt,köles liszt) különbözik az íze a hagyományos GM kenyérlisztes lángostól. De finom és puha a végeredmény! És fontos,hogy lassú felszívódású szénhidrátokat tartalmaz.




1 csomag Hadarik Rita lángos lisztkeverék
15 g friss Budafoki élesztő
1 mk cukor
2 dl langyos víz
1 tojás (én tojással készítettem,de a zacskón szerepel a tojásmentes változat)
60 g tejföl
+olaj a sütéshez

A vízben a cukorral felfuttattam az élesztőt. Majd elkevertem a tojással és a tejföllel. Végül hozzáadtam a lisztet is és géppel összekevertem. 10 percet hagytam pihenni.


Majd olajos kézzel 7 gombócra osztottam a tésztát és 30 percet hagytam kelni,letakarva.




Ilyen szép nagyok lettek:



Majd felmelegített olajban mindkét oldalát kisütöttem. A tészta nagyon lágy,olajos kézzel kell dolgozni vele. De így lesz puha a végeredmény.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése