2017. július 25., kedd

CORN DOG - VIRSLI BUNDÁBAN



Corn dogot készítettem ma vacsorára. Ez tulajdonképpen sűrű palacsinta tésztába bundázott virsli,ha valaki még nem ismerné. Hamar megvan és nagyon finom!



140 g Nutri free mix per pane liszt
1 csapott tk sütőpor
1 mk só
kevés őrölt bors
1 tojás
kb 200 ml tej (A tészta állagától függően. Sűrű legyen,de lehessen forgatni benne a virsliket. Én 150 ml tejjel kezdtem,de úgy túl sűrű volt a tészta,hígítanom kellett még.)
+ a sütéshez olaj
+10 darab Füstli virsli
 fogpiszkáló- Én hústűre szúrtam fel és azzal sütöttem meg. Majd miután kész lett,akkor szúrtam fel fogpiszkálóra. Eredetileg fogpiszkálón vagy hurkapálcán sütik meg.


A lisztet,a sót,a sütőport és a borsot elkevertem egy tálban. Majd robotgéppel belekevertem a tejet és a tojást is csomómentesre.



Ezután már csak felmelegítettem az olajat egy serpenyőben. A virsliket félbevágtam,felszúrtam egy hústűre,majd beleforgattam a masszába és óvatosan az olajba tettem. Valamelyik megfordult magától,amikor az egyik oldala már megsült. De a legtöbbet forgatni kellett. Pár perc alatt kisültek,papírtörlőre szedtem ki őket.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése