2017. július 5., szerda

TÚRÓFÁNK HADARIK RITA 10 PERCES FÁNK LISZTKEVERÉKBŐL



Már többször használtam ezt a lisztkeveréket,de mindig csak a zacskón lévő receptet használtam. Itt volt az ideje,hogy túrófánkot készítsek belőle. Nagyon finom lett! A sima változat is kedvencünkké vált,de ha lehet ez még finomabb!
Könnyen és gyorsan elkészíthető,ez is fontos szempont a hétköznapokban.




1 csomag Hadarik Rita 10 perces fánk lisztkeverék
7 ek Süssina por vagy 40 g porcukor
1 kezeletlen citrom héja
25 dkg túró
3 M-es tojás
1,5 dl tej
+olaj a sütéshez

A túrót krumplinyomón áttörtem. Hozzáadtam a tojásokat és a tejet,majd géppel összekevertem. A lisztet elkevertem az édesítővel és a citromhéjjal. Azután hozzáadtam a tojásos keverékhez és géppel alaposan kikevertem a tésztát. 15 percet pihentettem.



Olajba mártott kanállal szaggattam a felmelegített olajba és mindkét oldalát kisütöttem. Ne legyen túl forró az olaj,különben nem sül át a közepe! Én közepes lángon sütöttem.







Könnyű a tésztája és nagyon finom,puha!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése